Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007

ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΥΑΛΟΣ;


Κυριακή μεσημέρι στην Αθήνα. Ο ήλιος να λιώνει την άσφαλτο. Μια μηχανή που τρέχει να κρυφτεί από τον ήλιο, ένας νεαρός (μπορείς να τον χαρακτηρίσεις και έτσι) και μια έλλειψη, ανάμεσα στις υπόλοιπες. Μιλάμε για το κράνος φυσικά. Μια ωραιότατη κλήση που συνοδεύεται από μια κατάθεση διπλώματος στο πλησιέστερο αστυνομικό Τμήμα είναι ο θλιβερός απολογισμός της «ζωηρής» συνάντησης με το σταθμευμένο περιπολικό. Ακολουθούν τα εξής:

Αστυνομικός: Γιατί δε φοράται κράνος κύριε; Γνωρίζεται ότι συνιστά τροχαία παράβαση;

Μοτοσυκλετιστής: Μήπως παραβίασα ερυθρό σηματοδότη ή οδηγούσα μεθυσμένος θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή των συνανθρώπων μου; Ζούμε σε Φιλελεύθερη Δημοκρατία; Γιατί θα πρέπει να μου υποδείξει κάποιος το σωστό τρόπο συμπεριφοράς από τη στιγμή που δεν καταργώ την ελευθερία του διπλανού μου;

Αστυνομικός: Επειδή κύριε δεν έχετε κυκλοφοριακή συνείδηση και το κράτος φροντίζει για τη ζωή σας, που δε φροντίζετε εσείς.

Μοτοσυκλετιστής: Μάλιστα. Και αφού το κράτος είναι ο στοργικός πατέρας που φροντίζει για τη ζωή μου υποδεικνύοντας το σωστό δρόμο γιατί δεν κάνει έναν κόπο να μου εξασφαλίσει πρώτα αξιοπρεπή υγειονομική περίθαλψη, αξιοπρεπή δωρεάν εκπαίδευση και συναφή με το αντικείμενο των σπουδών μου επαγγελματική αποκατάσταση; Γιατί δε φροντίζει ο μισθός μου να καλύπτει το μάξιμουμ αντί για το μίνιμουμ των αναγκών μου;

Αστυνομικός: Τι να σας πω κύριε και εγώ υπάλληλος των 800 ευρώ είμαι και εκτελώ εντολές. Και μάλιστα με προσδιορισμένους, ως προς τον αριθμό των κλήσεων που πρέπει να «κόψω», στόχους.

Μοτοσυκλετιστής: Και εγώ υπάλληλος των 800 ευρώ δυστυχώς.

Αστυνομικός: Χαίρομαι που συμφωνούμε επιτέλους. Α και μια υπενθύμιση επειδή είστε επικοινωνιακότατος. Αν την πληρώσετε εντός δεκαημέρου έχετε έκπτωση 50%.

Μοτοσυκλετιστής: Ευχαριστώ πολύ. Δηλαδή 180 ευρώ περίπου το ¼ του μισθού μου. Καλά λένε ότι η άμεση φορολόγηση είναι και η δικαιότερη, για λόγους αναλογικότητας...

Αστυνομικός: Ακριβώς. Αντίο σας κύριε...

Ο διάλογος φανταστικός σε μια φανταστική, κυριολεκτικά, χώρα. Την Ελλάδα του 21ου αι.

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Είσαι απίστευτος pico !!!!!

Αυτό για τώρα...και θα επανέλθω όταν πάψω να γελώ ξέφρενα!!!!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Είναι, λες, καιρός, λοιπόν, να πάψουμε να ζούμε με κράνος;
Για μένα σίγουρα... Last chance!!!

Μαρω_Κ είπε...

Καλημέρα.
Ετσι κι αλλιώς ο παραλογισμός του ασκούντος την εξουσία είναι δεδομένος σ΄αυτήν την χώρα. Ακόμα και όταν θέλει να σε προστατέψει υπερβαίνει τα όρια.
Τι κάνεις;
Απλώς διατηρείς την ψυχραιμία σου και αν μπορείς και το χιούμορ σου.
Φιλιά.

Pico είπε...

Livana...Προσπαθώ τουλάχιστον να καλύψω λεκτικά, την ευρηματικότητα του Κρατικού Μηχανισμού..
Πάντως το ζήτημα νομίζω ότι προσφέρεται για γέλια και για κλάματα μαζί...

Pico είπε...

Asteroid...περίμενα από σένα, ως υπηρέτη του Νομικού πολιτισμού (σωστά δεν το διάβασα στο blog σου;), να με επαναφέρεις στον ίσιο δρόμο. Αφού ούτε εσύ δεν το κάνεις, έχασα πια κάθε ελπίδα....

Pico είπε...

Μάρω....λες να τα διατηρήσουμε τα όρια της ψυχραιμίας; Φοβάμαι ότι έτσι όλα θα παραμείνουν πεισματικά ίδια...

Βασιλική Ν. είπε...

Λοιπόν, μου το χάλασες όταν διάβασα την τελευταία παράγραφο. Τι την ήθελες την επεξήγηση δηλαδή; Νομίζεις πως υπήρχε περίπτωση να μιλήσει κανείς έτσι σε ένα όργανο της τάξης και εκείνο να καταλάβει τα ελληνικά του;
Αφού και το κράτος επί του φανταστικού έχει διαρθρωθεί και το φανταστικό πληρώνουμε με τα ρεαλιστικό μας αίμα.
Καλημέρα ξανά Pico μου!

ΥΓ. Αχ, ναι, και φαντάζομαι τον μπάτσο με στολή αντίσοιχη της πολυσυζητημένης φωτογραφίας του 7! Λυγισμένο το ένα ποδαράκι να χτυπά ναζιάρικα η μύτη του παπουτσιού στο οδόστρωμα... και ας μη συνεχίσω... θα παρεκτραπώ!!! Ξέερεις τώρα, ε, την πληρωμή σε είδος κλπ. κλπ.

Pico είπε...

Βασιλική ναι, με αίμα, δάκρυα και ιδρώτα ποτίζουμε την κρατική Μέδουσα. Ά, ξέχασα!! Και ενίοτε με σπέρμα...
Σε φιλώ...

Aurora* είπε...

Το κράτος είναι φιλόστοργο και δεν αφήνει τους πολίτες του να αυτοκτονούν στις μηχανές επάνω. Ξεπεζεμένοι ας κάνουν ότι θέλουν!!!
Θα χαιρόμουν να υπήρχε πρόστιμο για όσους πετάνε σκουπίδια από το παράθυρο. Να τους φωτογραφίζουν οι πίσω και η κλίση να πηγαίνει μαζί με έναν κάδο σκουπίδια στο σαλόνι τους.

Pico είπε...

Aurora...τούτο είναι το μήνυμα του post.
Οι πολίτες είναι πεζοί είτε "καβάλα" για να σεβαστούν εαυτούς και αλλήλους θα πρέπει να διαθέτουν μια προοπτική ζωής. Αυτή σίγουρα δεν προάγεται με παγιωμένες "επιδρομικές" συμπεριφορές από την πλευρά του κράτους.

Βασιλική Ν. είπε...

Εξαιρετική η απάντησή σου κυρίως περί σπέρματος... διότι εκεί βρίσκεται κι ένα κλειδί που αφορά όλον αυτόν τον μηχανισμό. Υποκλίνομαι φίλε μου!

ΥΓ. Κι αισθάνομαι την ανάγκη να σου ζητήσω μωρέ κι ένα συγνώμη γιατί εκ των υστέρων ένιωσα πως πολύ άγαρπα ξεκίνησα το σχόλιό μου πρρ' όλο που δεν είχα τέτοια πρόθεση και δεν μου άρεσε καθόλου, ήταν άστοχο.

φιλιά πολλά και καλημέρα!

Pico είπε...

Βασιλική μέσα από την επεξήγηση ήθελα απλά να δώσω μεγαλύτερη έμφαση στον παραλογισμό των συνθηκών.
Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει λόγος να αισθάνεσαι άσχημα.
Θυμάσαι την ατάκα, "μου αρέσουν οι παρατηρήσεις γιατί διορθώνομαι".
Με αυτές και την προσωπική μου κρίση διαμορφώνω το γραπτό μου ύφος. Την εισαγωγή στο σχόλιό σου δεν την αντιλήφθηκα καθόλου σαν κακοπροαίρετη.
Σε φιλώ γλυκά...

Βασιλική Ν. είπε...

Σου αφήνω την καλημέρα μου πριν πάω για βουτιές και σε φιλώ κι εγώ γλυκά, αφού είσαι γλύκας!

Αρης Δαβαράκης είπε...

Νάμαι λοιπόν κι΄εγώ, ο δικηγόρος του διαβόλου! Αν βάλουν ένα ΩΡΑΙΟ πρόστιμο ΚΑΙ σε όποιον πετάει σκουπίδια θάναι καλύτερα; Οχι.
"Οι πολίτες είναι πεζοί είτε "καβάλα" για να σεβαστούν εαυτούς και αλλήλους θα πρέπει να διαθέτουν μια προοπτική ζωής".

Και τι θέλουμε; Την προοπτική ζωής να μας την δώσει το κράτος;

Μα τι είναι το κράτος τελοσπάντων ρε αδέρφια; Καμμιά πνευματική οντότητα;΅Ενας μηχανισμός κουτσός και στραβός είναι για να λειτουργούνε κάποια πράγματα.

Pico χαιρετώ! Την αγάπη μου απο το κοχλάζον Ιόνιο και την βράζουσα Κέρκυρα!

Pico είπε...

Βασιλική έστω και ετεροχρονισμένα καλές βουτιές. Και εγώ για βουτιές ετοιμάζομαι...

Pico είπε...

Άρη, ή δικηγόρε του Διαβόλου..))
Καθότι φιλελεύθερος στην πολιτική μου αντίληψη δεν θα μπορούσα να υιοθετήσω ποτέ την πατερναλιστική κρατική αντίληψη. Όμως, σε κάθε περίπτωση το κράτος θα πρέπει να στέκεται αρωγός μέσα από τη θεσμική του λειτουργία και την αναδιανεμητική του δραστηριότητα στα σχέδια ζωής των πολιτών, προασπίζοντας την ίση ελευθερία. Τίποτε από τα δυο δυστυχώς δε βλέπουμε στην ελληνική εκδοχή της Φιλελεύθερης Δημοκρατίας.

ΥΓ. Την καλημέρα μου στη μαγευτική Κέρκυρα. Εγώ βρίσκομαι στο Ξυλόκαστρο, όπου θα παραμείνω μέχρι τη Δευτέρα το βράδυ. Εσύ πότε επιστρέφεις?