Πέμπτη, Ιουλίου 05, 2007

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Ή ΕΚΤΟΝΩΣΗ;


«ΚΥΡΙΑΚΗ 8 ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 7 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.
ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΔΑΣΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΜΕΝΩΝ ΕΚΤΑΣΕΩΝ. ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑ. ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙΣ ΑΠΡΑΓΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ.
ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ!!!»

Αυτό είναι το περιεχόμενο της πρόσκλησης που κυκλοφορεί μέσω διαδικτύου και γραπτών μηνυμάτων. Μια καθόλα σημαντική πρωτοβουλία για το φυσικό περιβάλλον που όμως «πάσχει» στην επιλογή του χρόνου συγκέντρωσης και διαμαρτυρίας. Όσοι πιστεύουν ότι οι αποκαμωμένοι από τη ζέστη και τις καθημερινές υποχρεώσεις μικροαστοί, ακόμα και οι ευαισθητοποιημένοι, θα χαλαλίσουν την προγραμματισμένη απόδραση του Σαββατοκύριακου για να παρευρεθούν σε μια συγκέντρωση, έστω και αν αυτή αφορά την ποιότητα της ζωής μας, «πλανώνται πλάνην οικτράν».

Γιατί ρε παιδιά τέτοια βιασύνη; Μήπως το ζήτημα της αναδάσωσης θα λυθεί σήμερα; Μήπως θα νομοθετήσει αμετάκλητα το θερινό τμήμα της Βουλής; Δεν αντιλαμβανόμαστε ότι με αυτό τον τρόπο η μαζική συγκέντρωση διαμαρτυρίας που όλοι ονειρευόμαστε θα καταλήξει σε μια παρεϊστικη απογευματινή βόλτα στο κέντρο της Αθήνας με μηδαμινή προβολή και αντίκτυπο; Δεν αντιλαμβανόμαστε ότι έτσι εκτονώνουμε χωρίς αντίκρυσμα τη δυσαρέσκειά μας και ταυτόχρονα ενισχύουμε την απογοήτευσή μας υποσκάπτοντας ανάλογες μελλοντικές προσπάθειες;

Μακάρι να έχω άδικο. «Κυριακή κοντινή γιορτή»...

10 σχόλια:

7Demons είπε...

Ελιμαστε σε κατλασταση εμβροντησίας!!!

Για πρώτη φορά συμφωνούμε απόλυτα μαζί σου...
:-ΡΡΡΡ


υγ.(άσχετο)Πότε θα (ξανα)σφαχτούμε για την εννοιολογία και την κοινωνική πρόσληψη του Δόγματος?

Pico είπε...

Χαιρόμαστε...Αν και νομίζω ότι έχουμε συμφωνήσει περισσότερο από μια φορές...)))
Όσο για το ευέλικτο ή μη στην ερμηνεία του Δόγματος...)))

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Μακάρι νάν' αλλιώς, αλλά φοβάμαι κι εγώ πως έχεις δίκηο και δεν θα φταίει ο κόσμος, αλλά οι οργανωτές!..
Υ.Γ. : Όταν είναι να (ξανα)σφαχθείτε με τα 7, ειδοποιήστε εγκαίρως, νάχω μαγνητόφωνο και φωτογραφική μαζί μου... Αλλά θέλω αίμα, όχι λαπαδίστικα πράματα!!!
:-))))))))))))))))))))))))

Pico είπε...

Asteroid...φαντάζομαι ότι έχεις αντιληφθεί ότι εκτιμώ ιδιαίτερα την αποστασιοποιημένη σου ματιά... Οπότε χαίρομαι διπλά που συμφωνείς μαζί μου. Δυστυχώς όμως οι διοργανωτές έχουν ήδη αποφασίσει.
Είναι από τις λίγες φορές που εύχομαι να έχω άδικο...

ΥΓ. Εγώ μόνος και ο αντίπαλος 7...που να τα καταφέρω...))))

7Demons είπε...

Τα 7,όχι ο 7....
;-))

Aphrodite είπε...

Αμάν!

Παναγιά μου!!!

Ενα τέτοιο τέλειο χαμόγελο (ο ορισμός του για την ακρίβεια, σε λήμμα Μπαμπινιώτη) με σκεπτόμενο μυαλό!

Αμαναμαναμάαααν!

Εγώ να πηγαίνω! Να συμμετέχω και να εκτονωθώ, και μετά να έχω να γκαρίζω για όταν θα το έχουν ξεχάσει όλοι... Γμτ δηλαδή!

Pico είπε...

7 DEMONS...οι πολυπληθείς αντίπαλοι είναι πέρα από τις δυνατότητές μου...))))
Εκτός αν μιμηθώ τον Περσέα στην αναμέτρησή του με τη Μέδουσα...
Σε κάθε περίπτωση θα είμαι πιο προσεκτικός την επόμενη φορά...

Pico είπε...

Αφροδίτη...απλά σκέφτομαι ότι είναι μια καλή ευκαιρία να ανατρέψουμε τις συνήθεις, βολικές κατηγοριοποιήσεις...
Όσον αφορά εσένα θα προτιμούσα να παραμείνεις και όχι να πηγαίνεις...καλλιτέχνιδα με την ευαίσθητη ματιά...

ΥΓ1. Πότε θα αναρτήσεις της φωτογραφίες από την έκθεση;
ΥΓ2. Καθώς δεν κατάφερα να σου στείλω μαιλ, στείλε εσύ στο δικό μου

sadosadist είπε...

Καλημέρα

Έχεις δίκιο για τους διοργανωτές. Άσχημη ημερομηνία τελικά. Όμως και η Αθήνα αύριο δεν θα είναι ρημαγμένη πόλη. Όσοι θα είμαστε εδώ αύριο ας πάμε. Δεν έχει υπάρξει πάλι μια τέτοια πρωτοβουλία στην αναίσθητη χώρα μας ... οπότε... καλή αντάμωση!

:-)))

Pico είπε...

Ihadafarminafrica...για το απαραίτητο της κινητοποίησης καμμία αντίρρηση...
Καλησπέρα...